دانلود بازی Moto GP 13 برای XBOX 360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Moto GP 13 برای XBOX 360
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 304
نویسنده : KAKA

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

MotoGP13

MotoGP

MotoGP

   

 توجه: لینک مستقیم بازی های بخش ایکس باکس به مدت 60 روز اعتبار خواهند داشت.

:: بخش اول ::

دانلود

حجم

:: بخش دوم ::

دانلود

حجم

:: بخش سوم ::

دانلود

حجم

:: بخش چهارم ::

دانلود

حجم

 

.: راهنمای استفاده از فایل های بازی ایکس باکس:.

1: تمامی فایل های بخش ایکس باکس بصورت ISO می باشد. و شما باید فایل ها را ابتدا دانلود و سپس از حالت فشرده rar خارج کنید.

2: بعد از اکسترکت شدن فایل rar یک پوشه با فرمت ISO در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما باید آن را توسط نرم افزار CloneDVD و یا نرم افزار های مشابه رایت نمایید.در هنگام رایت حتما توجه کنید از DVD9 (دی وی دی هایی با ظرفیت بیش از 4.7 گیگ) استفاده نمایید.

3: برای اجرای بازی های جدید باید کنسول خود را آپدیت کنید تا بتوانید بازی ها را بدون مشکل اجرا کنید.

4: سایت ایرانیان دانلود به سوالات شما در ضمینه آپدیت بازی ها پاسخ نخواهد داد, برای آموزش آپدیت بازی ها و همچنین سوالات خود می توانید به انجمن و یا سایت های مربوطه مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی xbox , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: